Cum să fii mai productiv

Cum să fii mai productiv

În timpul zilei suntem prinși în multe activități: e-mail, telefoane, întâlniri, să răspundem la întrebări, interviuri și orice altă activitate care intră în acel timp numit”serviciu”.

Dacă ești întrerupt din realizarea unei sarcini, productivitatea scade. Îți petreci ziua încercând să ajungi la zi cu milioanele de task-uri, să reduci numărul lucrurilor din planificare la zero, lucru care se întâmplă foarte rar.

Ce e amuzant și ironic e că lucrurile de care ai nevoie ca afacerea ta să se dezvolte și să meargă înainte, acelea nu sunt îndeplinite. E puțin probabil ca ziua să se transforme în 30 de ore și e și mai improbabil să nu mai primești tot felul de cereri de la cei din jurul tău. Așadar, cum duci la bun sfârșit acel task important și totodată să ai timp și pentru orice altceva?

 Blocarea timpului.

Blocarea timpului reprezintă un concept care presupune să stai o dată pe săptămână, timp de 5 minute și să planifici timp pentru tine. Multe persoane se gândesc ” voi lucra două ore pe zi pentru X lucru pentru mine. ” Apoi intervin alte lucruri: sună telefonul, plânge copilul, apare șeful și în curând ”timpul pentru mine” se transformă în ”timpul pentru noi”.

Blocarea timpului nu presupune să speri că vei avea timp pentru un proiect. Să speri și să îți dorești e insuficient – este necesar să îl planifici!

”Unii oameni vor să se întâmple. Alții își doresc. Iar ceilalți fac să se întâmple.”

Michael Jordan

Dacă vrei într-adevăr să faci un lucru, planifică-l și tratează-l ca și cum ar fi cea mai importantă întâlnire a anului.

Blocarea timpului este o setare a minții te obligă să îți iei timp pentru tine. Este o mentalitate care spune ” doar dacă este o problemă de viață și de moarte voi fi întrerupt din timpul pentru mine”. Spune altor oameni că acest timp îți este doar ție destinat.

Când îți planifici acest timp pentru tine, două lucruri minunate se întâmplă:

  1. Îți duci la bun sfârșit și rapid, cel mai important task.
  2. Poți gestiona și celelalte task-uri.

Iată cum poți planifica timpul pentru tine:

  1. Programează-ți ”blocajele temporale”

La începutul săptămânii gândește-ți și planifică-ți săptămâna. Notează-ți, fizic, în calendar sau în computer.

  1. Găsește un loc unde poți lucra în liniște

Ar putea fi nevoie să pleci de la birou sau de acasă pentru a finaliza task-ul. Poți merge într-o cafenea, în parc – alege un loc care te va ajuta să te concentrezi.

  1. Spune-le și celorlalți

Dacă lucrezi cu alte persoane, anunță-i de timpul alocat pentru tine și spune-le că le vei răspunde la întrebări/e-mail-uri când te vei întoarce. Fii sigur însă că ei știu unde ești, în caz de vreo urgență.

  1. Închide telefonul și alte capcane tehnologice

Telefonul îți va fura din productivitate. Închide-l, împreună cu orice altceva consideri că îți va fura din timp.

  1. Să îți asumi ceea ce faci

La fel cum se întâmplă în cazul oricărui nou obicei, este bine să fie cineva care să verifice că îți păstrezi promisiunile față de tine.

  1. Ține-ți promisiunile!

Ți-ai promis timp pentru tine, respectă-ți angajamentul față de propria persoană!

Sursă articol: https://www.entrepreneur.com/article/249475

Postăm articole pe tema Time management-ului pentru că oferim:

  1. Consultanţă pe Managementul Performanţei
  2. Training și Coaching pe Managementul timpului
  3. Coaching pe basic management skills și leadership

Date contact echipa Premian: 0735 519 633 , contact@premian.ro .

Ridică-te acum! Este bine atât pentru corpul cât şi pentru mintea ta.

Ridică-te acum! Este bine atât pentru corpul cât şi pentru mintea ta.

        Tot acel timp pe care îl petrecem la volanul maşinii, aplecaţi asupra tastaturii la birou sau lenevind în faţa televizorului duce la un risc crescut al bolilor, experţii numind acest fenomen al vieţii moderne de zi cu zi “boala sedentarismului”.

   “Corpul tău este conceput pentru a se mişca” spune Marc Hamilton. Statul pe scaun pentru o perioadă mare de timp face ca organismul să se blocheze la nivel metabolic. Când muşchii picioarelor sunt imobili, circulaţia sângelui încetineşte. Astfel încât utilizaţi mai puţin zahăr din sânge şi ardeţi mai puţine grăsimi, lucru ce duce la un risc crescut al bolilor de inimă şi diabet.

  “Dar eu nu trebuie să mă îngrijorez de efectele sedentarismului deoarece sunt o persoană activă, fac mişcare 30, 60 de minute pe zi, exerciţii fizice regulate”. Este primul nostru gând atunci când auzim de sedentarism. Ei bine, să nu ne pripim cu concluziile. Un grup tot mai mare de cercetători au arătat că persoanele care petrec multe ore lipite de scaun mor la o vârstă mai timpurie comparativ cu persoanele mai active- chiar dacă acele persoane desfăşoară activităţi fizice în restul timpului.

    Cu toate că alergatul are un efect benefic dacă îţi petreci restul orelor stând, aceste beneficii asupra sănătăţii se diminuează. Cercetările prezentate la întâlnirea anuală din 2013 al American College of Sports Medicine au raportat că oamenii sunt în proportie de 30% mai puţin activi în zilele în care ajung la sală comparativ cu zilele în care nu merg la sală.

Efectele sedentarismului

  • Diabet
  • Cancer
  • Depresie
  • Afecţiuni ale inimii

Soluţii    

  • Petrece mai mult timp în picioare (lucrează în picioare)
  • Ia pauze în care să te ridici de pe scaun şi să faci câţiva paşi
  • Schimbă-ţi postura în mod frecvent
  • Intrerupe timpul de sedentarism cât mai des posibil.

Sursă articol: http://www.andreirosu.org/2016/02/faci-zilnic-doar-30-de-minute-de-miscare-uite-de-ce-nu-te-ajuta-aproape-deloc/

Postăm articole pe tema Leadership-ului pentru că oferim:

  1. Consultanţă pe Managementul Performanţei,
  2. Coaching de carieră,
  3. Coaching de performanţă.

Date contact echipa Premian: 0735 519 633, contact@premian.ro .

 

 

 

Cea mai inteligentă metodă de a investi 200.000 lei

   Cea mai inteligentă metodă de a investi 200.000 lei, potrivit directorului executiv al companiei Wealthfront

         Primul lucru de care trebuie să se asigure fiecare individ, în drumul său spre o viață financiară stabilă și prosperă, sunt achitarea datoriilor existente, înclinarea balanței spre cheltuieli consistent mai reduse față de venitul lunar și constituirea unui fond de rezervă ce înglobează cheltuielile pe o perioadă cuprinsă între 3 și 6 luni.
Toate aceste lucruri trebuie asigurate înainte de a începe orice investiție pe termen lung.

         Această întrebare a survenit inițial în Quora – o rețea de schimb de cunoștințe, locul în care oamenii cu perspective unice găsesc răspunsuri la cele mai dificile întrebări și probleme pe care le poți întâmpina.
Răspunsul este oferit de Adam Nash, director executiv al Wealthfront, în cadrul rețelei Quora.
Î: În condițiile actuale ale pieței, dacă cineva dispune de 200.000 lei în ce ați recomanda să investească?
R: Permite-mi să încep prin a remarca faptul că situația financiară a fiecarei persoane este diferită, astfel răspunsul adecvat realității poate varia foarte mult.
Însă, ducând situația la modul general, în cadrul Wealthfront primul lucru pe care îl recomandăm prioritar fiecărei persoane, pentru a avea o viață financiară stabilă, sunt:

  • achitarea datoriilor existente,
  • înclinarea balanței spre cheltuieli consistent mai reduse față de venitul lunar
  • constituirea unui fond de urgență ce înglobează cheltuielile pentru o perioadă cuprinsă între 3 și 6 luni.

       Plecând de la premiza că cele menționate anterior sunt asigurate, Wealthfront recomandă investițiile în portofolii low cost, eficiente fiscal și foarte diversificate. Studiul efectuat de către DALBAR – o firmă de cercetare din Boston arată clar cele două motive pentru care investitorii individuali au o performanță slabă în cadrul pieței. Astfel, ei plătesc prea multe taxe și investițiile lor sunt supuse erorilor comportamentale. Momentul intrării sau ieșirii în și din cadrul pieței este cea mai mare greșeală comportamentală a investitorilor individuali, deoarece ei se concentrează prea mult asupra situației actuale a piețelor. Piețele fluctuează crescător și descrescător. Beneficiul unei investiții pasive pe termen lung este automatizarea câștigului și investiției, ignorând, așadar, impulsurile emoționale generate de fluctuațiile pieței.

     Cel mai bun lucru pe care îl poți face este să te lași expus puterii capitalizării, să păstrezi un nivel minim al taxelor și nu în ultimul rând diversitatea și inteligența.

Articol sursă:
http://www.inc.com/quora/wealthfront-ceo-smartest-way-to-invest-50k.html?cid=sf01002&sr_share=facebook
Postăm articole cu tema investițiilor pentru că oferim servicii de:
1. Consultanță financiară;
2. Contabilitate și salarizare;
3. Audit dosar personal.
Date contact echipa Premian: 0735 519 633, contact@premian.ro

Camline Team Building Premian

“Coming together is a beginning, keeping together is progress, working together is success.”  Henry Ford

#teamwork #CamlineTeamBuilding #Premian

5 minute pentru a deveni o persoană matinală

5 minute pentru a deveni o persoană matinală

Mind setul pentru întreaga zi îl stabilești în funcție de cum te trezești dimineața.

Sunt 5 pași strategici, simpli și ușori  de făcut care te ajută să fii o persoană matinală.

Pasul 1 : Setează intențiile înainte să mergi la culcare

Primul gând dimineața e necesar să fie la fel ca cel de înainte de a dormi. De exemplu, multe persoane au nopți în care adorm foarte greu, deoarece sunt foarte entuziasmați  că ziua următoare vine Crăciunul sau urmează să plece într-o vacanță. Așadar după ce aud ceasul sunând, se trezesc foarte repede, sar din pat și îmbrățisează ziua cu multă energie.

Pe de altă parte dacă gândul tău înainte de a merge la culcare este: „Of Doamne, în 6 ore e necesar să mă dau jos  din pat. Voi fi epuizat!”, primul gând când va suna alarma/ceasul după cele 6 ore de somn va fi: „Au trecut 6 ore? Nu se poate!!! Mai vreau să dorm!”

Cheia este de a decide în mod conștient obiectivele următoarei zile pentru a crea în mod activ o așteptare pozitivă când auzi că a sunat ceasul.

Pasul 2: Mută alarma prin cameră

Dacă momentan nu ai apelat la această variantă este timpul să muți alarma cât mai departe de pat posibil. Acest lucru te forțează să te dai jos din pat și să mergi să închizi alarma. J Mișcarea te va energiza. În schimb dacă menții în continuare alarma lânga tine e posibil să o amâni de fiecare dată.

Pasul 3: Curăță dinții

Oferă trupului tău timp de trezire. După ce ai închis alarma:

  1. mergi direct la toaletă și perie dinții;
  2. stropește-te cu apă caldă sau rece pe fațăJ

Aceste activități simple pot crește nivelul de trezire de la 1 sau 2 la 3 sau 4 pe o scara de 10 puncte.

Pasul 4: Bea un pahar mare de apă

Este foarte important să bei un pahar de apă dimineața. După 6 sau 8 ore fără apă, e posibil să fii puțin deshidradat, ceea ce poate conduce la oboseală. De multe ori atunci când ne simțim obosiți ceea ce avem nevoie este apă, și nu somn.

Când bei un pahar de apă și te hidratezi, nivelul motivației crește de la 3 sau 4 la 5 sau 6 pe o scară de 10 puncte.

Pasul 5: Îmbracă-te în haine de antrenament

Îmbracă-te în haine pentru exerciții și fii pregătit/ă să părăsești dormitorul. Unii oameni preferă să înceapă ziua sărind în cabina de duș sau să alerge în parc. Recomandăm multă mișcare dimineața, iar dușul să fie recompensa. J

Postăm articole cu tema Managementul Timpului pentru că oferim:

  1. Training pe Managementul Timpului;
  2. Consultanță pe KPI (indicatori cheie de performanță) care optimizează timpii de producție pentru clienții Premian;
  3. Coaching și consultanță pentru echipele de management pentru eficientizarea timpului de implementare sau livrare.

Date contact echipa Premian: 0735 519 633, contact@premian.ro