NU vinde un produs, vinde un NOU model de gândire

vanzari

Fiecare vânzător se confruntă zilnic cu noi provocări în momentul în care dorește să vândă un produs sau un serviciu.

Care este principala provocare care ne împiedică să vindem în mai puțin de 5 minute?

Problema este următoarea: datele, informațiile și valoarea produsului sau al serviciului sunt insuficiente pentru a vinde produse sau servicii inovatoare. Pentru a vinde cu succes persoanelor cărora dorim să le oferim serviciul sau produsul nostru, este important să schimbăm nu doar ceea ce gândește cumpărătorul, ci și modul de gândire. Din cauza unei gândiri deficitare, cumpărătorii nu vor vedea problema, nu vor înțelege beneficiile și nu vor face schimbarea.

Pentru ca afacerea ta să aibă succes, începe cu trei pași:

  1. Identificarea schimbării

Primul pas este să identifici schimbarea de bază în gândire. Pentru a găsi schimbarea, adresează-ți câteva întrebări: Care a fost gândul inițial care a condus la inovare? Care este momentul în care o persoană dezinteresată față de un produs sau serviciu poate deveni interesată?

  1. Identificarea punctului comun

Este important să găsim modul în care modelele mentale stau în calea succesului. Punctele comune se regăsesc, de obicei, într-una din cele 3 arii: Prezent – Viitor – Tranziție.

Prezent – modul în care lucrurile funcționează astăzi

Viitor – modul în care lucrurile ar putea funcționa în viitor

Tranziție – modul în care putem crea un nou viitor

  1. Construirea programului

Cu toții știm că schimbările în gândire nu se întâmplă peste noapte. Gândiți-vă la construirea programului ca și învățarea unei a doua limbi sau construirea unui nou obicei – în acest caz, un obicei mental. Este important ca oamenii să vadă cum noul mod de gândire acționează în diferite contexte și situații.

Încheiem acest articol cu un citat:

Albert Einstein a spus odată, “Nu ne putem rezolva problemele noastre cu aceeași gândire pe care am folosit-o atunci când le-am creat.”

Companiile care își ajută clienții în schimbarea modului de gândire, vor fi mai eficiente în rezolvarea problemelor, și în cele din urmă, în vânzarea produselor.

 Sursă articol: https://www.linkedin.com/pulse/dont-sell-product-whole-new-way-thinking-prashant-dedhia?trk=v-feed&lipi=urn%3Ali%3Apage%3Ad_flagship3_feed%3BEbSdCXClZTqZHtfpo10%2Fmw%3D%3D

Postăm articole pe tema Vânzări pentru că oferim:
1. Servicii de Administrare de Personal;
2. Servicii de Marketing;
3. Servicii de Recrutare.

Date contact echipa Premian: 0735 519 633, contact@premian.ro .